Incredibil ce a putut să facă LIDL în România

Posted on oct. 7 2016 - 2:35pm by petre

Lanțul de tip discount Lidl a intrat pe piața din România în 2011 prin preluarea rețelei de 107 magazine Plus Discount.

Apoi, nemții au deschis de la zero magazine proprii pînă la o rețea de 200 de unități. Astfel, doar în magazinele proprii grupul a investit circa 200 de milioane de euro, în contextul în care capitalul necesar deschiderii unei unități noi este de 2 milioane de euro, sumă ce include și terenul. De cele mai multe ori nemții cumpără terenul pe care ridică magazinele. Încazul celor preluate de la Plus mai sunt însă și spații închiriate.

Sumei aferente investițiilor în magazine proprii i se adaugă însă și investițiile în depozite logistice, dar și în preluarea rețelei Plus, tranzacție estimată la momentul acela la 200 de milioane de euro.

Astfel, investițiile totale ale Lidl în România în cei cinci ani de activitate pot fi estimate la peste jumătate de miliard de euro. Mai mult, nemții continuă expansiunea, potrivit datelor ZF. La începutul anului rețeaua Lidl număra 192 de unități, iar ieri a fost deschisă unitatea numărul 200 în localitatea Dumbrăvița, județul TimiÅŸ. Magazinul este amplasat pe strada Petofi Șandor numărul 150 și măsoară 1.400 mp. Aceasta este o suprafață mai mare decât a celorlalte magazine Lidl care au suprafețe standard de circa 1.000 și 1.200 mp.

sursa: ZF.ro

Comments

comments

About the Author