Topul destinațiilor europene de city break – care sunt cele mai căutate și pe ce loc e România

Posted on iun. 22 2015 - 11:51am by petre

România se aflăîntr-un top al destinațiilor europene de city break-uri, Italia primind cele mai bune recomandări din partea turiștilor din întreaga lume pentru petrecerea de sejururi scurte, de maxim 3 zile, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research, care plaseazățara noastrăpe locul 28 în top.

TOP 10 cele mai recomandate destinații din Europa pentru sejururi scurte

Loc Tara Scor*
1 Italia 51
2 Grecia – Insule 51
3 Finlanda 51
4 Austria 50
5 Portugalia 47
6 Cehia 44
7 Irlanda 44
8 Spania 42
9 Franța 41
10 Olanda 41

DupăItalia, la diferențăextrem de mică, se aflăinsulele din Grecia și Finlanda, urmate în clasament de Austria, Portugalia și Cehia. Å¢ări precum Muntenegru și Bulgaria sunt în urma României.

DacăItalia este vedeta sejururilor scurte, cea mai recomandatădestinație de vacanțădin Europa pentru vacanțe de lungăduratăeste Norvegia, urmatăde Suedia și Austria. Cea mai puțin apreciatădestinație atât pentru city breaks, cât și pentru vacanțe lungi (minim 4 nopți) este Ucraina.

La capitolul vacanțe mai lungi, România se aflăpe locul 24, pe locurile imediat următoare aflându-se Ungaria, Finlanda și Bulgaria.

Top 10 destinații de vacanțădin Europa vizate pentru 2015

Loc Tara %
1 Spania 12%
2 Italia 10%
3 Franța 10%
4 Grecia 7%
5 UK 7%
6 Austria 6%
7 Turcia 5%
8 Croația 4%
9 Belgia 3%
10 Cehia 3%

De asemenea, Spania se aflăîn topul țărilor din Europa în care turiștii își doresc sămeargăîn vacanțăîn 2015. Deși mai bine promovate decât Spania, Franța și Italia sunt următoarele destinații vizate de turiști pentru vacanțăanul acesta.

„Dacă8% dintre turiștii din întreagălume au văzut reclame sau oferte turistice despre Spania, procentul se ridicăla 13% când vine vorba despre Franța și Italia. Deși Bulgaria are un scor mai mic decât România în ceea ce privește recomandările turiștilor care au vizitat aceastățară, la nivel de marketing turistic situația se inversează. Bulgaria este mai bine promovatădecât România, 4% dintre străini au văzut reclame sau oferte turistice pentru aceastădestinație în comparație cu 2% pentru România. Doar 1% dintre turiștii străini iau în considerare petrecerea vacanței în România în 2015”, spun realizatorii studiului.

Studiul The Global Tourism Monitor a fost realizat de Mercury Research împreunăcu Asociația Global Market Research în prima jumătate a anului 2015, pe un eșantion de 16.800 de respondenți din 24 de țări din Europa, America, Asia-Pacific, Africa și Orientul Mijlociu și oferăinformații despre 111 destinații turistice.

Mercury Research este o companie de cercetare de piațăde top din România, prezentăpe piața din România din anul 1994. Compania oferăsoluții pentru cunoașterea în profunzime a pieței, optimizarea produselor, îmbunătățirea operațiunilor și eficientizarea comunicării.

ÃŽnființatăîn 1986, Global Market Research este una dintre cele mai mari rețele de agenții independente de cercetare de piață, reunind 28 de companii de renume din întreaga lume. ÎnRomânia, Global Market Research este reprezentatăexclusiv de Mercury Research.

sursa: Mediafax

Comments

comments

About the Author