Programul de lucru cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă2016-2017
Înperioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipilui Timișoara își suspendăprogramul cu publicul începând cu data de 19 decembrie 2016. Astfel, ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 16 decembrie 2016, acesta urmând săfie reluat în data de 9 ianuarie 2017. Întot acest interval de timp se vor desfășura cu predilecție activități curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.).
Astfel, programul pe departamente este următorul:
Compartimentul Administrare Fond Funciar – ultima zi de program cu publicul este data de 16.12.2016, urmând săfie reluat în data de 09.01.2017.
Direcția de AsistențăSocialăComunitarăîși suspendăprogramul cu publicul în perioada 21.12.2016-06.01.2017. Astfel, ultima zi de lucru va fi în data de 20.12.2016, acesta reluându-se în data de 09.01.2017.
Ultima zi de program cu publicul la Serviciul Autoritatea Tutelarăeste vineri, 16.12.2016, acesta urmând săfie reluat în data de 09.01.2017.
Direcția Clădiri Terenuri și Dotări Diverse – Biroul Locuințe își va suspenda programul cu publicul începând cu data de 19.12.2016 și îl va relua în data de 09.01.2017.
Excepție în acestăperioadăva face Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre și Coșerit din B-dul. 3 August 1919 nr. 17, care va funcționa dupăurmătorul program:
-Înperioada 19.12.2016-23.12.2016, 27-29.12.2016 și 03.01.2017-06.01.2017 între orele 8.30-11.00, iar în intervalele 24-26.12.2016 și 30.12.2016-02.01.2017 casieria va fi închisă.
Direcția Comunicare
Serviciul Relaționare Directăcu Cetățenii (camera 12) își suspendăprogramul cu publicul în data de 19 decembrie 2016 și îl va relua în data de 9 ianuarie 2016.
Centrul de Informare Turisticăva funcționa, în perioada 16.12.2016-11.01.2017, dupăurmătorul program: luni-vineri 10-18, sâmbătă10-14, duminică-închis.
Excepție fac zilele de 24 decembrie și 31 decembrie, când programul va fi între orele 10-14.
Înzilele de 25Â și 26 decembrie 2016, precum și 1 și 2 ianuarie 2017, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.
La Directia Urbanism ultima zi de program de lucru cu publicul va fi în data de 16.12.2016, acesta urmând săfie reluat în data de 09.01.2017.
Serviciul Achiziții Publice va prelua documentațiile specifice termenelor și procedurilor de achiziții publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaționare Directăcu Cetățenii (camera 12, ghișeele 10 și 11).
Înperioada sărbătorilor de iarnă, respectiv în intervalul 19.12.2016-02.01.2017, Direcția de Evidențăa Persoanelor Timișoara va funcționa dupăurmătorul program de lucru cu publicul:
La Serviciul de Evidențăa Persoanelor
– conform programului existent (cu excepția zilelor declarate libere)
La Serviciul de Stare Civilă
Din data de 19.12.2016 va funcționa:
– Biroul ÃŽnregistrări Nașteri, conform programului existent
– Biroul ÃŽnregistrări Decese, conform programului existent
Ultima zi de oficiere a căsătoriilor va fi data de 23.12.2016.
Înzilele declarate libere, respectiv 24, 26, 31 decembrie 2016 și 2 ianuarie 2017, va functiona numai Biroul ÃŽnregistrări Decese, în intervalul orar 10.00-12.00.
Direcția Fiscalăa Municipiului Timișoara va lua măsuri pentru desfășurarea programului de lucru cu publicul pe perioada sărbătorilor de iarnă2016. Astfel,
ultima zi de program cu publicul va fi în data de 16.12.2016, programul de lucru fiind reluat în data de 09.01.2017, cu următoarele excepții:
– Biroul Consiliere Cetățeni și Registraturăși Biroul lmpuneri Mijloace de Transport în perioada menționatăvor prelua și vor înregistra toate declarațiile contribuabililor persoane fizice și juridice;
– Biroul EvidențăContribuabili și ÃŽncasări Bugetare, în perioada menționată, va încasa doar obligațiile constând în amenzi, încasarea impozitelor și taxelor locale, activitatea fiind reluatăîncepând cu data de 09.01.2017;
– Serviciile de specialitate din cadrul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara vor elibera în perioada menționatăcertificate de atestare fiscalăprivind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât și juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesarăprelucrarea informaticăa datelor patrimoniale și/sau nu este necesarăachitarea obligațiilor restante. Menționăm că, cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscalăpot fi depuse pânăîn data de 16.12.2016, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluatădin data de 09.01.2017. Încazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscalăprivind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenței plăților existente la data de 16.12.2016.
Având în vedere dispozițiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedurăfiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăineazăproprietarul bunului trebuie săachite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăineazăbunul, certificatele de atestare fiscalăeliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2016 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile pânăla data de 31.12.2016.
Reamintim timișorenilor căpe site-ul Primăriei Municipiului Timișoara (http://www.primariatm.ro/) existăposibilitatea trimiterii de formulare on-line.