E o nebunie ce s-a întâmplat în primul weekend la noul mall Shopping City Timișoara

Posted on apr. 12 2016 - 1:57pm by petre

Realizat în urma unei investiții în valoare de 83,8 milioane de Euro, centrul comercial regional dominant din vestul țării este construit pe un teren de 18 hectare, în 2 etape. Odatăcu finalizarea dezvoltării, Shopping City Timișoara ajunge la o suprafațăînchiriabilăde 72.000 mp, deservind întreaga regiune de vest a țării.

Peste 250.000 de timișoreni au luat cu asalt week-end-ul de deschidere Shopping City Timișoara, cel mai nou și mai modern centru comercial din afara Capitalei, inaugurat pe data de 31 martie de compania de dezvoltare și investiții New Europe Property Investments (NEPI).

„Suntem foarte mândri de rezultatele excelente înregistrate în zilele următoare deschiderii mall-ului către publicul larg. Însfârșit, județul Timiș are un centru comercial modern, capabil sădeserveascănevoile de diversitate, calitate și conveniență, mult dorite de localnici. Ne-am bucurat enorm săvedem cămixul de magazine și de opțiuni de petrecere a timpului liber, dezvoltat strategic de noi, s-a dovedit deja a fi un real succes.„ a spus Tiberiu Smaranda, Director Executiv NEPI.

Cel mai nou concept de la Zara, Trafaluc, a înregistrat rezultate peste așteptări, la fel și branduri precum New Yorker, C&A, Lee Cooper, Timeout și Kenvelo, în vreme ce restaurantele și cafenelele din zona de food court au atins, la rândul lor, cifre record de vânzări.

Un interes major s-a observat și pentru articolele sportive oferite de Hervis, Intersport și Sport Vision, Shopping City Timișoara devenind astfel centrul comercial cu cea mai bunăofertădin vestul țării de îmbrăcăminte, încălțăminte, echipamente și accesorii necesare practicării sporturilor.

Totodată, mall-ul este primul din Timișoara care înglobeazăîn aceeași locație o ofertăfantasticăde divertisment, împreunăcu o varietate de opțiuni de cumpărături, alături de un hypermarket (Carrefour) și de un magazin de bricolaj (Dedeman) – toate oferind acces facil la cea mai generoasăzonăde parcare, cu 2.700 de spații puse la dispoziția clienților în mod gratuit.

Shopping City Timisoara, cel mai mare și mai modern centru comercial din vestul țării, situat pe strada Șagului nr. 100, deține o suprafațăînchiriabilăde 72.000 metri pătrați și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare.
Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Pupa, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.

Carrefour a deschis în noul mall din TimiÅŸoara primul și singurul hypermarket din zona de vest a țării. Magazinul se întinde pe o suprafațăde 10.000 mp.

Înplus, timișorenii au acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, cu 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele revoluționare IMAX și 4DX. Centrul comercial cuprinde zone generoase de petrecere a timpului liber, cafenele, o salăde fitness ultramodernă, dotatăcu piscinăsemi olimpică, alături de zone de bowling, billiard, casino și un food-court foarte generos cu restaurante pentru toate gusturile. Copii beneficiazăde cel mai mare și complex spațiu de joacădin oraÅŸ.

Comments

comments

About the Author