Conectivitatea inteligentă, tema noului congres mondial al industriei mobile, MWC19 Barcelona, organizat de GSMA

Posted on feb. 5 2019 - 2:37am by petre

Cea mai importantă organizație mondială din domeniul comunicațiilor mobile, de fapt autoritatea supremă în materie, GSMA reprezintă interesele operatorilor de telefonie mobilă din întreaga lume, unind peste 750 de operatori și peste 350 de companii din cadrul ecosistemului mobil mai larg, inclusiv producătorii de hardware și dispozitive, companiile de software, furnizorii de echipamente și companiile de internet, precum și organizațiile din sectoarele industriale adiacente.

Nu în ultimul rând, GSMA produce cele mai importante evenimente ale industriei. organizate anual în Barcelona, Los Angeles și Shanghai, precum și ”Seria 360” de conferințe regionale.WMC Barcelona 19

GSMA a anunțat recent primele detalii despre Mobile World Congress 2019 – MWC19 Barcelona (fostul Congres al Mobile World), funizând detalii despre vorbitorii de top, companiile importante, programele și evenimente participante la congresul din 2019.

MWC19 Barcelona va avea loc între 25 – 28 februarie 2019, evenimentele fiind organizate la Fira Gran Via, Fira Montjuïc și La Farga L’Hospitalet din minunatul oraș Barcelona.

GSMA așteaptă ca cel puțin 107000 de profesioniști din peste 200 de țări și teritorii, reprezentând o gamă largă de sectoare industriale, să participe la MWC19 Barcelona.

Sub tema evenimentului „Conectivitate inteligentă”, MWC19 Barcelona va evidenția confluența dintre hiper-conectivitatea activată de 5G, Internetul lucrurilor (IoT) și inteligența artificială (AI). În plus față de elementele de bază ale conectivității inteligente, MWC19 va explora subiectele cheie ale Conținutului, Digital Trust, Digital Wellness și Viitorului.

„Susținută de 5G și AI, conectivitatea inteligentă este o forță tehnologică majoră care va modela modul în care lumea va comunica mai bine în viitor”, a declarat Michael O’Hara, Chief Marketing Officer, GSMA. „Participanții vor încerca să experimenteze impactul conectivității inteligente la prima vedere, în cadrul conferinței și expoziției și a numeroaselor programe și evenimente care au loc la MWC19 Barcelona”.

Actualizarea mărcii pentru seria de evenimente emblematice

GSMA a anunțat, de asemenea, că a rebrenduit seria de evenimente emblematice, trecând de la „Mobile World Congress” la „MWC”, o reîmprospătare care va fi aplicată în toate cele trei evenimente globale MWC. Evenimentele din 2019 vor fi denumite MWC19 Barcelona, ​​MWC19 Shanghai și MWC19 Los Angeles.

„Aceasta marchează prima actualizare majoră a mărcii pentru portofoliul nostru global de evenimente în decurs de peste un deceniu”, a comentat O’Hara. „Ne mutăm rapid într-o lume în care mobilul va conecta toată lumea și totul, dar, în același timp, ne extindem acoperirea dincolo de mobil. Noua marcă păstrează acronimul familiar, punând în același timp mai puțin accent pe „mobil” pentru a reflecta extinderea domeniului de aplicare al comunicărilor de astăzi. „

Directorii de la Citi, HTC, Vimeo, Vodafone la Keynote

GSMA a dezvăluit primii speakeri principali confirmați pentru MWC19 Barcelona, ​​cu directori care reprezintă o gamă largă de industrii, inclusiv servicii de telefonie mobilă, comerț electronic, servicii financiare și media și divertisment. Directorii programați să desemneze programul de conferințe de la Barcelona de patru zile includ:

James Forese, președinte, Citi
Blythe Masters, CEO, Holdings Digital Asset
Rich Williams, CEO, Groupon
Mats Granryd, director general, GSMA
Cher Wang, fondator și CEO, HTC
Anjali Sud, CEO, Vimeo
Nick Read, director executiv-desemnat, Vodafone Group

Pentru mai multe informații despre conferință, vizitați www.mwcbarcelona.com/conference-programmes/.

Mai mult de 2.400 de companii și-au anunțat particparea la MWC19 Barcelona

MWC19 Barcelona va reuni actori de frunte din întregul ecosistem mobil, precum și sectoarele industriale adiacente, cum ar fi electronica auto și electronică de consum, prezentând cele mai noi tehnologii, produse și servicii. Mai mult de 2.400 de companii vor participa la MWC19, inclusiv marci importante precum Accenture, Alibaba Cloud, ARM, AT & T, BMW, Cisco Systems, Deutsche Telekom, Ericsson, Facebook, Google, HTC, Huawei, Intel, Lenovo, LG, Mercedes-Benz , Microsoft, NTT DOCOMO, soluții Nokia și rețele, Ooredoo, Oracle, Orange, Qualcomm Incorporated, SAP, SEAT, SK Telecom, Telefónica, Verizon, Vodafone, Xiaomi și ZTE. Zona de prezentare va include, de asemenea, peste 40 de pavilioane naționale și regionale.

On zonă perenă de la MWC, GSMA Innovation City, va pune accent pe modul in care conectivitatea inteligenta – 5G, IoT, AI si datele mari – au impact si îmbunătătesc viata cetatenilor, intreprinderilor și guvernelor din intreaga lume. Vizitatorii vor avea conectivitate inteligentă într-o serie de sectoare, inclusiv divertisment, transport, servicii publice și industrie, printre altele, cu demonstrații din partea partenerilor Google, Huawei, KT Corporation, Sierra Wireless și Turkcell, precum și a programelor GSMA pentru industrie și advocacy.
Pentru mai multe informații, vizitați www.mwcbarcelona.com/exhibition/gsma-innovation-city/.

NEXTech Hall 8.0 este destinația pentru participanții la MWC19 care caută, printre altele, tendințe tehnologice de vârf, inclusiv AI, IoT, drone, robotică și realitatea virtuală / realitatea augmentată (AR / VR). NEXTech va cuprinde mai multe domenii tehnologice specializate, printre care Drone Zone, Pavilionul Graphene și Pavilionul IoT, alături de Laboratorul NEXTech, un teatru deschis, în care jucătorii industriali vor prezenta cele mai noi inovații.

În premeiră pentru anul 2019, GSMA a introdus „Planeta digitală: Experiența conectată” din Sala 8.1, o evoluție a App Planet, care a reprezentat un punct de sprijin al MWC încă din 2010. Digital Planet va include peste 200 de aplicații, ad tech, e-commerce și furnizorii de soluții de comunicații și alte organizații care s-au axat pe crearea de experiențe și soluții care să aibă un impact pozitiv asupra vieții cotidiene a cetățenilor. Turbinele digitale, Infobip, MessageBird și Toyota sunt printre companiile care vor fi prezentate în Digital Planet.

4YFN: Descoperă inovația viitoare

4YFN este platforma de inovare pentru MWC19 Barcelona, ​​care permite companiilor noi, investitorilor și companiilor să se conecteze și să lanseze noi afaceri împreună. Evenimentul de trei zile, programat pentru 25-27 februarie 2019 la Fira Montjuïc, va atrage 21.000 de participanți, care vor avea ocazia să se întâlnească cu o comunitate internațională în creștere, care se inspiră din discuții și ateliere de lucru pe scena, în noua zonă de descoperire.

Peste 600 de companii vor expune la 4YFN, printre care start-up-ri din Columbia, Franța, Grecia, Ungaria, Japonia, Iordania, Coreea de Sud și Regatul Unit, printre altele.

Un deceniu de programe partenere la MWC

În ultimii 10 ani, aproape 125 de companii din întregul ecosistem au furnizat mai mult de 240 de sesiuni în cadrul programelor de parteneriat MWC, oferind participanților ocazia de a se angaja și de a obține perspective de la liderii industriei. Companiile confirmate să găzduiască programe partenere la MWC19 Barcelona includ Alibaba, IBM, McCann Worldgroup, Netcracker, Taiwan Excellence, Visa și ZTE, în timp ce Equinix și Software AG vor organiza sesiuni Power Hour.

Women4Tech extinde programul de activități

Programul Women4Tech se întoarce în Barcelona cu un set extins de activități și evenimente în al treilea an. Pe parcursul celor patru zile de la MWC19 Barcelona, ​​Women4Tech are rolul de a aborda și de a reduce decalajul dintre femei și bărbați în industria de telefonie mobilă. Un element central al programului este Summit-ul Women4Tech, cu prezentări cheie și discuții în grup care explorează subiecte precum egalitatea de gen și dezvoltarea carierei; îndrumare și educație pentru tineri; femeile din sectoarele de comunicare și verticale, femei ca antreprenori și inovatori.

În plus față de summit, programul Women4Tech include sesiunea de coaching SpeedCode și Networking; tururi specializate MWC; Women4Tech, Premii GLOMO pentru „Realizări remarcabile în conducerea industriei mobile”; un panou Women4Tech pe Mobile World TV Live, activitățile Women4Tech la 4YFN.

25.000 de studenți și formatori, la 2019 YoMo

Festivalul Youth Mobile (YoMo) se întoarce la Barcelona pentru al treilea an și este așteptat să atragă aproximativ 25.000 de participanți, dintre care 22.000 de participanți din școală – cu aproape 85% mai mulți studenți decât în ​​2018. Un program dedicat inspirării tinerilor în educație și cariere în știință, tehnologie, inginerie, artă / design și matematică (STEAM), YoMo va oferi o serie de expoziții educaționale, spectacole de teatru live, ateliere interactive și activități practice, precum și workshop-uri, Mai Mult. Ediția din 2019 a YoMo include, de asemenea, piesa Enhanced Teacher Track, care se concentrează pe transformarea digitală a sălii de clasă.

YoMo va avea loc marți, 26 februarie până vineri, 1 martie la La Farga L’Hospitalet. Energytruck, noua expoziție mobilă a Fundației Naturg.

Comments

comments

About the Author