S-a stabilit cum vor avea acces autovehiculele pe străzile pietonale din Centrul Istoric din Timișoara

Posted on feb. 18 2016 - 7:45pm by petre

Primarul Municipiului TimiÅŸoara, Nicolae Robu, a aprobat Regulamentul pentru accesul autovehiculelor locatarilor/agenților economici pe străzile pietonale din zona Cetate. Regulamentul a fost avizat joi, 18 februarie 2016, de către Comisia de Circulație a municipiului, devenind operațional cu aceastădată.

“Zona Cetate„ este delimitatăde străzile: Sf. Ioan, Gheorghe Dima, Oituz, Martin Luther, Proclamația de la TimiÅŸoara, Augustin Pacha, Carol Telbisz, I.C. Brătianu. Accesul cu vehicule pe străzile pietonale/piețe este permis doar conducătorilor auto care dețin avizul Comisiei de Circulație.

1. LOCATARI Program de acces: orele 7-9, 17-19, 22-24. Avizele de acces se elibereazădoar persoanelor care au domiciliul în “Zona Cetate„ și doar pentru vehiculele deținute în proprietate, înmatriculate la adresa solicitantului sau deținute în baza unui contract de leasing financiar în care solicitantul are calitate de utilizator. Numărul de locuri de parcare în curțile interioare pentru  parcarea unui vehicul este de 10 mp, iar totalul spațiului alocat parcării vehiculelor nu va putea depăși 80% din suprafața curții imobilului. Calea de acces în curtea imobilului și aleile pietonale din incinta curții interioare nu pot fi ocupate în vederea staționării autovehiculelor. Nu se elibereazăavize decât pentru proprietarii de garaje sau dacăexistăposibilitatea parcării vehiculelor.  Pentru obținerea avizului  Comisiei de Circulație se depun la Centrul de consiliere cetățeni din cadrul Primăriei(camera 12)următoarele documente: copie C.I./B.I. solicitant; dovada deținerii autovehicul(copie carte identitate, certificat înmatriculare); dovada achitării impozitului  pentru autovehicul pentru anul fiscal anterior; dovada deținerii garajului(extras carte funciară). Dacăstaționarea vehiculelor se face în curtea interioarăa imobilului, solicitantul va prezenta acordul scris(declarație notarială)al tuturor proprietarilor imobilului care dețin suprafețe comune în curtea imobilului. Dacăsuprafața curții nu acoperănecesarul, este necesar un acord între proprietarii deținători de părți comune în curtea imobilului (declarație notarială) cu privire la renunțarea la acest drept în favoarea celuilalt proprietar. Încazul în care nu existăacest acord, nu se va elibera aviz de acces pentru niciun proprietar din imobilul. Eliberarea avizelor se va face în limita unui singur vehicul pentru toți proprietarii unui apartament. Pentru casele individuale care dețin o curte care poate asigura parcarea mai multor vehicule se vor elibera avize în funcție de suprafața destinatăparcării(dovedităprin extras C.F. ), dar nu mai mult de un vehicul/apartament. Nu se iau în considerare contractele de închiriere  a unor dependințe sau părți din imobil către terți.

2. APROVIZIONARE – program de acces: orele 6 – 9. Pentru vehiculele care aprovizioneazăspațiile comerciale cu sediul/punct de lucru în zonătrebuie prezentate documente justificative cu destinația mărfurilor (factura, aviz însoțire marfă). Accesul se va face în baza avizului Comisiei de Circulație, care se obține prin depunerea unei solicitări și a unei copii a certificatului de  înmatriculare. Aprovizionarea se face cu autovehicule cu masămaximăautorizatăde 3,5 tone.

3. ACCESUL OCAZIONAL – se face doar în cazuri speciale (schimbare de domiciliu, renovări imobile, etc.) cu avizul Comisiei de Circulație. Comisia de Circulație are dreptul de a retrage pe termen nelimitat avizul, dacădeținătorul nu respectăcondițiile care au stat la baza eliberării acestuia.

Comments

comments

About the Author