Reprezentanții LIDL s-au întâlnit cu bătrânul umilit într-o parcare de magazin

Posted on feb. 23 2019 - 7:11pm by petre

În urma incidentului de ieri, când un bătrân de 80 de ani, cu dizabilități, a trecut prin momente extrem de neplăcute în parcarea unui magazin Lidl din București, mașina omului fiind blocată de reprezentații firmei de pază care nu au fost îndurați nici de rugămințile a două echipaje de poliție, LIDL revine cu un comunicat remis de agenția de PR cu care colaborează:
”Pentru a ne cere scuze personal, ne-am întâlnit în cursul zilei de astăzi cu domnul a cărui mașină a fost, în mod regretabil, blocată.

De asemenea, tot în cursul zilei de astăzi, firma care administrează parcările magazinelor noastre și-a cerut, la rândul ei, scuze și i-a restituit suma de bani plătită pentru deblocarea roții.
În continuare, lucrăm activ la găsirea celei mai bune soluții pentru a păstra locurile de parcare destinate persoanelor cu dizabilități libere pentru cei care au nevoie de ele, dar și pentru a le facilita acestora accesul la spațiile de parcare respective.

Prima măsură pe care am luat-o este să îndepărtăm lanțurile care delimitează locurile pentru persoane cu dizabilități.

Am păstrat, însă, conurile de atenționare pentru a atrage atenția, o dată în plus, asupra faptului că acele locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități. Locurile de parcare din magazinele Lidl sunt destinate tuturor clienților noștri, astfel că măsurile pe care le luăm sunt gândite să le ofere acces acestora și să limiteze parcarea abuzivă și nejustificată.”

Comments

comments

About the Author