Domo redeschide un magazin la Timisoara

Posted on apr. 25 2015 - 12:29pm by petre

Retailerul electroIT DOMO anunțăredeschiderea magazinului său din Timișoara, începând cu data de 25.04.2015, ora 10.00, în urma lucrărilor de renovare și reamenajare interioarăpentru mărirea suprafeței de vânzare, alături de o repoziționare a serviciilor de asistențăa clienților.domo

Extinderea noului spațiu DOMO de pe Bulevardul Antenei nr. 2, lângămagazinul Praktiker, faciliteazăaccesul clienților la o gamăvariatăde produse din portofoliul DOMO. Noul magazin DOMO se desfășoarăîn perimetrul unei suprafețe extinse, de 1.440 m inclusiv depozit, iar funcționalitatea, confortul, designul versatil promit un acces facil și flexibil al clienților la tehnologia de care acesta dispune.

Pentru campania de redeschidere a magazinului, retailerul electroIT a pregătit o serie de oferte speciale, printre care și un voucher cu reducere de 20% acordat în urma oricărei achiziții făcute în perioada 25-27.04. O altăofertăde deschidere le pregătește clienților din Timișoara o varărăcoroasă, prin reduceri speciale la aparate de aer condiționat.

Strategia de relansare a magazinului include extinderea echipei de specialiști ce va consilia cumpărătorii în vederea procurării celor mai potrivite produse, care se pliazăpe dorințele fiecăruia. Înplus, clienții au la dispoziție o altăfacilitate gândităpentru perfecționarea asistării specializate, Info touch-ul, un instrument care permite accesul la o gamăde peste 15.000 de produse disponibile pe site-ul www.domo.ro. Încazul în care produsul nu este disponibil în magazine, existăposibilitatea accesării info touch-ului pentru plasarea unei comenzi online.

De asemenea, clienții pot beneficia de serviciile de instalare la domiciliu, garanție extinsă, transport garantat, posibilitate de retur în 31 de zile, comenzi online și vânzare în rate. Un alt beneficiu pus la dispoziția clienților Domo este reprezentat de programul de fidelitate, Domo Exclusive Club, unde membrii acestuia pot beneficia de avantaje în plus: reducere suplimentarăde 3%, oferte personalizate, acumularea de puncte la orice achiziție, care ulterior pot fi folosite pentru cumpărături, tombole cu premii și multe altele.

„Noul magazin DOMO din Timișoara a fost regândit astfel încât clienții săaibăacces la un concept proactiv de retail, care săfaciliteze o relație directăcu tehnologia de ultimăgenerație și cu resursele nelimitate ale acesteia. Atât extinderea, regândirea și redecorarea noului spațiu, noua strategie de asistențăa consumatorului, cât și serviciile inovatoare propuse vizeazăsatisfacerea celor mai exigente preferințe din domeniul electro IT și oferirea unei experiențe complete de cumpărare clienților DOMO„, declarăresponsabilul de marketing si comunicare Domo.

Comments

comments

About the Author