Cel mai mare centru de operare rețele din lume, deschis la Timișoara! Alcatel-Lucent a investit peste 2 milioane de euro

Posted on dec. 16 2015 - 4:14pm by petre

Timișoara, 16 decembrie 2015 – Alcatel-Lucent (Euronext Paris și NYSE: ALU) deschide cel mai mare centru global de operare rețele, în noul campus din Timișoara, situat pe Strada Republicii. Centrul are o suprafațăde 5200 de metri pătrați și este inaugurat în urma unei investiții de peste 2 milioane de euro în infrastructurile IT și operațională, respectând cele mai înalte standarde de operare în industria de telecomunicații și oferind un spațiu adecvat și flexibil pentru acest tip de activitate.DSC_3926 (800x530)

Încadrul noului centru, lucreazăpeste 550 de profesioniști, care oferăservicii 24/7, în șapte limbi, deservind peste 20 de companii din întreaga lume. Înultimele trei luni, 65 de persoane s-au alăturat acestei echipe, alte 75 de poziții fiind deschise în acest moment ca urmare a contractelor semnate de companie în ultima perioadă. Profilele căutate în acest moment sunt: service analysts, service engineers, fulfillment engineers, database analysts, service performance engineers, technical support engineers, team managers și service operations managers.Alcatel (800x530)

Învederea pregătirii tehnice a viitorilor profesioniști pentru acest centru Alcatel-Lucent a introdus de aproximativ cinci ani un curs specializat în curicula Universității Politehnice din TimiÅŸoara. Parteneriatul cu facultățile cu profil tehnic din Timișoara vor continua, iar cursurile vor fi actualizate pentru a veni în întâmpinarea transformărilor care au loc în domeniul administrării rețelelor.DSC_3922 (800x530)

Compania Alcatel-Lucent oferăasistențăclienților prin soluțiile de operare de rețele special concepute pentru a sprijini operatorii săcreascăîntr-o industrie de telecomunicații în continuăschimbare  (ex. consolidările din telecomunicații – IT), axându-se pe furnizarea unor servicii eficiente, pe optimizarea costurilor și pe calitatea serviciilor. Înprezent, compania deservește la nivel global peste 100 de milioane de abonați, peste 100 de rețele wireless și fixe și gestioneazăpeste 300.000 de elemente de rețea.

Printre clienții tuturor centrelor de operare de rețele ale Alcatel-Lucent la nivel global se numărăcompanii precum:

Pe continentul American: Cablevision, Exelon Corp, Metro PCS Dallas, nTelos, San Francisco Airport, Time Warner Cable, Votorantim Group;

ÎnEMEA (Euopa, Orientul Mijlociu și Africa): Airtel, EMTS Nigeria, IceNet, Federal Agency for Digital Radio of Security Authorities and Organisations (BDBOS), Federal Ministry of Interior (BMI), National Information Technology Agency (NITA), KPN, Mobily, Telenet, Vodacom, Vodafone, Zain;

ÎnAsia și Pacific: Chorus, Macquarie Telecom.DSC_3923 (800x530)

Friedrich TRAWOEGER, Președinte, divizia globalăde centre de operare de servicii la Alcatel-Lucent, a spus „Serviciile de operare de rețele parcurg o perioadăde schimbări majore. Dintotdeauna, acestea au presupus gestionarea rețelelor pe platforme discrete, dar viitorul este al virtualizării rețelelor și al gestionării acestui spațiu virtual prin intermediul unor soluții speciale. Noul nostru centru din Timișoara are întreaga infrastructurăpentru a furniza soluții personalizate pentru clienții noștri.„

Raoul ROS, General Manager, Alcatel-Lucent România a declarat la rândil său „Mai mult ca niciodată, operatorii trebuie săfacăfațăprovocărilor multiple, precum: noii competitori din piață, amenințarea veniturilor în scădere, diferențierea prin experiența oferităclienților și prin calitatea serviciilor, evoluția rețelelor pentru a face fațăcerințelor de trafic de date în creștere.

Cu aceste premise, în centrul din Timișoara, putem ajuta operatorii telecom săofere un nivel de calitate și de eficiențăcât mai înalt și sălivreze cea mai bunăexperiențăde utilizare clienților lor.

Noul campus este și o confirmare a intenției noastre de a fi lideri în aceastăindustrie, asigurându-le echipelor din cadrul centrului de operare de rețele un mediu de lucru flexibil și adecvat standardelor de calitate, și pregătindu-ne în același timp pentru gestionarea rețelelor virtuale ale viitorului.„

Comments

comments

About the Author