Retailerul german Lidl, intrat pe piața localăîn 2011, are în prezent printre cele mai mari salarii de pe piața de retail alimentar, respectiv circa 1.400 de lei net pe lunăpentru un vânzător din orașele mici și peste 4.000 de lei net pe lunăpentru un șef de magazin.
ÃŽncepând din acest an, Lidl a lansat un program de dezvoltare dedicat echipelor de conducere din cele aproape 190 de magazine pe care le are pe plan local. Aceștia vor fi implicați în programul în care s-au investit 5 milioane de euro timp de un an, iar șefii de magazine vor primi câte un autoturism Skoda Rapid și vor avea cheltuielile de transport asigurate.
Programul se dorește a fi un instrument de învățare în cascadă, prin care cunoștințele săfie transferate de la echipa actualăde conducere a magazinelor (care nu a beneficiat pânăîn prezent de un astfel de curs de studii dedicat lor) către viitorii lideri din companie.
Înprezent, Lidl are 4.000 de angajați și are în plan recrutarea a încă200 de oameni pânăla finalul anului.
sursa: Ziarul Fianciar