Se deschide Mall-ul Shopping City Timișoara – vezi când e marea inaugurare și ce branduri te așteaptă

Posted on feb. 3 2016 - 11:07am by petre

Finalizarea fazei a doua de construcție a Shopping City Timișoara va aduce pe piațăcel mai mare și mai modern centru comercial din vestul țării, cu branduri de prestigiu internațional, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari,  Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de cel mai  mare și mai modern cinematograf din afara Capitalei. Marea deschidere a fost anunțatăpentru ziua de 31 martie 2016.

“Investiția NEPI în valoare de 83,8 milioane de Euro în Shopping City Timișoara reprezintămai mult decât dezvoltarea unui centru comercial, este una dintre cele mai mari investiții din ultima perioadădin județul Timiș. De aceea, pentru noi, finalizarea lucrărilor la Shopping City Timișoara, Faza II, reprezintăunul dintre cele mai importante proiecte de pe agenda acestui an. Vrem săoferim un mall care sădepășeascăașteptările timișorenilor și întregii populații din regiunea de vest a României. Shopping City Timișoara va oferi, alături de opțiuni variate de cumpărături și petrecere a timpului liber și noi locuri de muncă, contribuind, astfel, la dezvoltarea economicăa regiunii de vest„, afirmăTiberiu Smaranda, Executive Director NEPI.

Un alt avantaj major pe care îl oferăcentrul comercial, odatăfinalizat, este oferirea unui plus de  atracție pentru turiștii care viziteazăTimișoara, aceștia având acum la dispoziție o ofertăcompletăde petrecere a timpului liber la cumpărături și distracție.

Pentru vizitatori, Shopping City Timișoara oferăo serie de avantaje unice, prin accesibilitatea sa și dimensiunea impresionantă. Suprafața totalăînchiriabilăpermite dezvoltarea unui centru comercial grandios, capabil săreuneascăcele mai recunoscute branduri naționale și internaționale sub același acoperiș. Odatăcu inaugurarea primei faze, în noiembrie 2015, Shopping City Timișoara a adus timișorenilor primul hypermarket Carrefour din regiune, alături de alți 25 de retaileri naționali și internaționali, între care amintim Dedeman, Media Galaxy, Noriel, Kendra, Pepco, Help Net, SensiBlu, Opticris, TUI Travel, Zoocenter, Mondex.

„Vom continua tradiția de colaborare și parteneriate strategice cu ancore cu acoperire internațională, în toate centrele noastre comerciale. Înacelași timp, încurajăm și susținem dezvoltarea economiei locale prin încheierea de parteneriate cu cele mai bune concepte aparținând agenților comerciali locali. Astfel, suntem siguri de faptul căputem oferi clienților noștri cel mai bun mix de retail, personalizat pentru nevoile românilor din vestul țării„, a adăugat Tiberiu Smaranda.

Înplus, timișorenii vor avea acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, care va aduce 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele revoluționare iMAX și 4Dx. Înplus, Shopping City Timișoara pune la dispoziția timișorenilor și o salăde fitness ultramodernă, dotatăcu piscinăsemi olimpică.

Situat în Calea Șagului nr. 100, Shopping City Timișoara va oferi, de asemenea, cea mai dezvoltatăzonăde distracție și petrecere a timpului liber prezentăîntr-un centru comercial la acest moment, cu zonăde bowling, billiard, casino și food-court cu restaurante pentru toate gusturile.
Copiilor li se pregătește cel mai complex spațiu de joacădin oraș.
Alte informații despre Shopping City Timișoara:
Centrul comercial este construit pe un teren de 18 hectare, în 2 etape, iar la finalizarea dezvoltării sale, în martie acest an, va avea o suprafațăînchiriabilăde 70.000 metri pătrați în prima fază.
Oferăcea mai generoasăparcare de mall, cu aproximativ 2.500 de locuri, dispuse la nivelul solului și pe acoperiș – cu acces direct către zona de cinema – entertainment – fitness – food court.
Populația deservită: mai mult de 700.000 locuitori din Timișoara și împrejurimile sale.

Despre New Europe Property Investment (NEPI)
New Europe Property Investments plc este un grup de investiții listat la Busa de Valori din Johannesburg (JSE), la Bursa de Valori de la Londra (LSE), precum și la Bursa de Valori din București (BVB). Grupul a fost înființat în anul 2007 pentru a achiziționa, a dezvolta și a gestiona cele mai importante proprietăți pe zona de retail din țările emergente ale Uniunii Europene, cu potențial de creștere pe termen lung. De-a lungul timpului, Grupul NEPI și-a consolidat un portofoliu solid de proprietăți și a dezvoltat, în mod constant, proiecte numeroase în România și Slovacia. Strategia de dezvoltare se concentreazăpe expansiunea în segmentul de retail și pe alte piețe. Înplus, Grupul investește și în dezvoltarea clădirilor de birouri clasa A în marile orașe din România, unde existăcerere din partea chiriașilor precum companiile multinaționale.

Din portofoliul NEPI fac parte Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, CityPark Constanța, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Galați Shopping City, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center și alte centre comerciale în întreaga țară, dar și în Serbia și Slovacia. NEPI mai deține și clădirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView din București, City Business Centre din TimiÅŸoara și The Office din Cluj.

Comments

comments

About the Author