Retailerul german Lidl, parte a grupului Lidl&Schwarz alături de Kaufland, a decis sălanseze o secțiune specialăpe pagina de internet unde săfie afișatălista de prețuri ale produselor disponibile permanent. Potrivit retailerului, în toate cele 186 de magazine produsele au preț unic.
„Respectul pe care îl avem fațăde clienții noștri se traduce și printr-o politicăunitarăde prețuri. Aceasta din urmăîi asigurăcăfac oricând alegerea înțeleaptă, în orice magazin Lidl s-ar afla. Pentru a le veni în întâmpinare, vom lansa și o secțiune specialăa website-ului nostru, unde lista de prețuri ale produselor disponibile permanent la Lidl va fi actualizatăzilnic. Consultând aceastălistă, clienții noștri se pot asigura căsocoteala de acasăse potrivește cu cea din orice magazin Lidl din România”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager, Lidl România.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, activând în 26 de țări europene și având peste 100 de centre logistice ce asigurăaprovizionarea a peste 10.000 de magazine. Având mai mult de 170.000 de angajați, Lidl se numărăprintre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.
sursa: Gandul.info