Conceptul LA MIA CUCINA DA MASSIMO, lansat în premierămondialăla TimiÅŸoara

Posted on dec. 15 2015 - 11:36pm by petre

LA MIA CUCINA DA MASSIMO, un concept de locație HORECA inovator a fost lansat în premierămondialăla TimiÅŸoara, în p-ța Operei, vineri, 11 decembrie.

„LA MIA CUCINA DA MASSIMO reprezintăproiectul pilot, prima unitate al unui nou concept internațional de licențiere. Locația văinvităsădescoperiți specialități italienești delicioase și sofisticate, preparate din ingrediente exclusive, provenite din regiunea Emilia Romagna, cunoscutăla nivel mondial pentru gastronomia specială.

Lansarea, in premiera mondiala, a francizei La Mia Cucina da Massimo Zanetti Segafredo la Timisoara in prezenta miliardarului italian Massimo Zanetti

Posted by Timisoara Stiri on Saturday, December 12, 2015

Unicitatea și viabilitatea conceptului rezultădin combinația a trei competențe perfecționate de-a lungul timpului: la mia cucina, bucătăria italianăautentică, la caffetteria, barul tipic italian și dolci e gelati, înghețata artizanalăși deserturile specific italienești.

LA MIA CUCINA DA MASSIMO a fost dezvoltat și realizat de SEGAFREDO ZANETTI ESPRESSO SERVICES Ltd. (SZE SERVICES Ltd.), o companie creatăîn sistem joint venture de MASSIMO ZANETTI BEVERAGE GROUP (MZB GROUP) unul dintre cei mai importanți operatori pe piața mondialăa produselor destinate segmentului HORECA, respectiv BIBAS GROUP, un grup de firme braÅŸovean cu peste 15 ani de activitate în domeniul de profil.

Ovidiu SAMOILĂ este partenerul care a făcut posibilărealizarea acestui concept original aici, în TimiÅŸoara, au declarat la ceremonia de deschidere Pascal HÉRITIER, COO al MZB GROUP și Csaba SALAMON, COO al SZE SERVICES Ltd.
Semnificația deosebităa evenimentului a fost marcatăde prezența lui Massimo ZANETTI, președintele MZB GROUP, a doamnei ZANETTI și a membrilor importanți din boardul de directori al MZB GROUP.

O competenețăautentic italiană: la mia cucina.
LA MIA CUCINA DA MASSIMO promoveazăspecialitățile bucătăriei italiene tradiționale atât de populare peste tot în lume. Desigur, tradiția variazăîn funcție de arii geografice și prezintădiferențe de nuanțăîn funcție de viziunea celui care o pune în practică.
Înaceste condiții, unicitatea și nucleul solid al meniului din LA MIA CUCINA DA MASSIMO este datăde selecția ingredientelor de bazăcu renume mondial, provenite din regiunea Emilia Romagna și certificate IGP (Indicazione Georgrafica Protetta). E suficient săamintim doar cunoscutele Parmigiano-Reggiano, prosciutto di Parma, salumi di Modena sau Aceto Balsamico tradizionale di Modena.

Un moment special al ceremoniei de deschidere l-a constituit numărul personal al lui Ennio BIOLCHINI, unul dintre cei mai renumiți și cunoscuți producători de Parmigiano-Reggiano, care a feliat un Parmigiano-Reggiano de 40 de kg, pe care l-a oferit spre degustare invitaților.
Meniul tradițional oferăa varietate generoasăde categorii de specialități – sandwich, toaste, frittata, piadina, insalate, antipasti, paste, pizza –, specialități menite să-i impresioneze și pe cei mai exigenți iubitori ai bucătăriei italiene.

O competențătipică: bar all`italiana.

Dincolo de clasica culturăespresso, bazatăpe soluțiile brandului SEGAFREDO ZANETTI, LA CUCINA DA MASSIMO introduce inovații importante.
Categoria specialităților de cafea se îmbogățește acum cu flat white, cold brewed coffee (băuturăde cafea extrasăla rece, în urma unui procedeu cu durata de 8-12 ore) și frappé-uri pe bazăde înghețatăartizanală.
Noutăți absolute ale meniului de băuturi sunt și GALVANINA BIO SOFT DRINKS produse din apa mineralăa celor mai vechi izvoare italiene și din sucul stors al fructelor proaspete.
Înfine, meniul de băuturi propune o selecție exclusivăde vinuri italienești DOC și DOCG din zonele: Veneto, Friuli, Liguria, Marche, Piemont și Sicilia.
O competențăa artizanatului pur: dolci e gelati

Competența dolci e gelato nu doar completeazăprofilul conceptului LA MIA CUCINA DA MASSIMO, ci îi conferăun caracter integral, coerent.

ÃŽnghețata artizanală, compozițiile de cupe care se realizeazădin ea și deserturile artizanalșe se preparăzilnic din ingrediente proaspete și materii prime furnizate de liderul mondial în dezvoltarea de produse și idei pentru segmentul înghețatei artizanale, compania italianăMEC3.
Specialitățile prezentate în meniu au la bazăingrediente naturale, lipsite de adaosuri chimicale sau artificiale și sunt caracterizate de continua preocupare pentru inovație și conștiința caracterului sănătos.
Așa cum au subliniat toți vorbitorii ceremoniei de deschidere, LA MIA CUCCINA DA MASSIMO este un proiect pilot al unei noi rețele globale pe care SZE SERVICES Ltd.. dorește săle dezvolte în următorii ani.

Compania dezvoltăconcepte în virtutea unei viziuni de 360° asupra industriei ospitalității. Înspiritul acestei viziuni, conceptul se subordoneazăîntotdeauna pre-definirii profilului locației (shop profile thinking), la care se adapteazăcele 7 elemente strategice cheie (7 strategic themes approach):
 dezvoltarea și planificarea conceptului,
 realizarea shop fitting-ului și furnizarea echipamentelor profesionale,
 furnizarea materiilor prime food și non-food,
 trainingurile și implementările de produse,
 soluțiile de marketing, dezvoltarea și inovarea de produse,
 rețeaua de logisticăși de suport,
 serviciile complementare de suport.

Comments

comments

About the Author