Una dintre cele mai mari schimbări din istoria Facebook a fost anunțată, miercuri, pe blogul rețelei de socializare online. Utilizatorii vor avea în curând opțiunea de a-și ilustra profilul cu o scurtăanimație video, în locul clasicei fotografii statice de profil.
“Astăzi începem sătestăm următorul pas într-o evoluție evidentăa profilurilor: clipurile de profil. Încurând, vei avea opțiunea de a filma un scurt clip repetitiv care se va derula pentru oricine îți viziteazăprofilul„, anunțăreprezentanții Facebook pe blogul companiei.
“Clipurile de profil îți vor permite săafișezi o laturăa ta pe care pânăacum nu o puteai arăta și vor adăuga o nouădimensiune profilului tău„, se mai aratăîn anunț.
“Nu ignorăm, însă, nici fotografiile de profil. Am dezvoltat, de asemenea, noi opțiuni care te vor ajuta săîți lași personalitatea săstrăluceascăprin intermediul fotografiilor de profil„, continuăoficialii Facebook.
Aceasta nu este, însă, singura noutate anunțatămiercuri de cea mai mare rețea de socializare online. O altămodificare în curs de implementare vizeazămodul în care utilizatorii își pot afișa descrierile personale și datele de contact.
“Ai avut întotdeauna posibilitatea de a controla cine poate vedea informațiile pe care le afișezi pe profil, iar acum îți vom ușura posibilitatea de a vedea ceea ce pot vedea alții, introducând un nou spațiu personalizabil în partea superioarăa profilului„, anunțăreprezentanții Facebook.
O altănoutate anunțatăde Facebook se referăla modul în care aplicația va arăta pe platformele mobile.
„Pe lângăopțiunile noi de profil, am făcut unele modificări de design la varianta mobilă, care îmbunătățesc layot-ul profilului și prezintămai bine informațiile despre tine și prietenii tăi, într-un mod mai antrenant vizual„, anunțăcompania, care mai adaugăcă„imaginile de profil sunt acum centrate și mai mari„.
Noile opțiuni create de Facebook sunt testate deocamdatăpe un număr redus de utilizatori iPhone din Marea Britanie și California, urmând săfie introduse în curând pentru mai mulți utilizatori.
„Considerăm căaceste îmbunătățiri ale profilului vor oferi oamenilor mai multe modalități de a se conecta între ei și de a se exprima în moduri semnificative. Suntem nerăbdători săvedem cum vor fi utilizate de oameni„, se aratăîn finalul anunțului făcut de Facebook.