Puțină lume știe că restaurantul cu cele mai mari încasări din România nu are un meniu stufos, cu stele Michelin. Și nici măcar nu e scump.
Restaurantul servește doar câteva sortimente, cele mai vândute fiind chifteluțele cu piure de cartofi și hot dogul.
De exemplu, înainte de pandemie, în decursul unui an, departamentul Ikea Food, format din restaurantul Ikea, magazinul de delicatese suedeze şi bistroul din magazinul Ikea din Bucureşti, a obţinut afaceri de 35,5 mil. lei (7,7 mil. euro) fără TVA, în creştere cu 10% faţă de anul anterior.
Bistroul se bazează pe volume mari de vânzări, în special de hot – dog, care constau 1 leu bucata, dar ulterior s-au scumpit la 1,5 lei, iar acum costă 2,5 lei.
Bistroul mai vinde însă şi îngheţată, băuturi răcoritoare şi alte câteva tipuri de dulciuri sau cafea. „Din totalul rezultatelor de vânzări înregistrate de Ikea România, vânzările Ikea Food reprezintă 6,1%. Cel mai bine vândute produse în anul acesta au fost: bomboanele pick & mix (8,8 milioane de bucăţi), chifteluţele suedeze (5,8 milioane) şi hot dogii (2,9 milioane)”, spuneau oficialii companiei în raportul anual.
Iată că mai este puțin și bănățenii vor putea gusta celebrele produse în noul magazin care se va deschide în curând la Dumbrăvița.
Recent, IKEA a anunțat data deschiderii nouluimagazin Timișoara, 8 iunie 2023.