10 milioane de vizitatori pe an, aproximativ 27.000 de vizitatori pe zi, si 1000 de locuri de munca, cel mai mare proiect de regenerare urbana din Romania, cel mai mare hipermarket Auchan din Transilvania, toate acestea intr-un singur concept.
Dezvoltatorul Immochan Romania inaugureaza, in 27 martie, la Brasov, Coresi Shopping Resort, o investitie de 60 de milioane de Euro.
Investitia se ridica la 60 de milioane de Euro. Coresi va cuprinde pe o suprafatăde aproximativ 32.000 metri pătrati o zonăde agrement, cu cinema multiplex cu opt săli digitale, un food-court, o zonăde distractie adresatăfamiliilor si o galerie comercială. Hipermarketul Auchan cu o suprafațăde vânzare de 13.900 de metri pătrați va completa mixul de chiriasi din proiectul Coresi Brasov. Complexul comercial va fi deservit de un spatiu de parcare ce include 2000 de locuri.
Deschiderea complexului comercial va aduce mai multe noutati una din ele este prezenta unor branduri care pana acum nu erau prezente in Brasov, de la retaileri de moda la retaileri de bijuterii. Totodata aici se va deschide si prima patiserie-cafenea din Brasov, a francezilor de la Briosche Doree. Printre retaileri se numara companii de renume cum ar fi: Zara, Massimo Dutti, Stadivarius, Oysho, Tom Taylor, Mim, Time Out, Piazza Italia, Koton, Mango, Salamander, Humanic, Aldo etc.
Mallul va detine 130 de magazine cu marci nationale si internationale, cinema multiplex, o zona de restaurante, o zona de agrement de 6000 de metri patrati si cel mai mare hypermarket Auchan din Transilvania.
Dupa cum sustin reprezentantii Immochan Romania, o noutate pentru tara noastra va fi ideea unui centru comercial care va deveni zona dedicata petrecerii timpului liber. Dezvoltatorii proiectului isi propun sa transforme Coresi Shopping Center intr-o destinatie turistica si un reper pentru intreaga regiune. Ideea crearii unui shopping resort a fost una din premisele proiectului, astfel au fost integrate puncte cheie de atractie. Un exemplu ar fi zona centrala a proiectului care va gazdui pe o suprafata de 1.500 mp un spatiu de entertainment si cele patru piatete care vor purta nume distincte, avand fiecare un punct de agrement definitoriu, una dintre ele va fi dedicata evenimentelor de tip concerte sau piese de teatru.
In zona exterioara, Coresi Shopping Center va pune la dispozitie 30.000 mp spatii verzi si distractie, iar zona de food court va cuprinde spatii distincte de fast-food, slow-food, bar si lounge, gandite pentru crearea unei atmosfere unice.
surse: Transilvania365.ro, wall-street.ro