Deţinătorul lanţului de magazine Mega Image, Ahold Delhaize, a anunţat luni că a ajuns la un acord privind achiziţionarea companiei Profi Rom Food, care operează reţeaua de magazine Profi în România, de la MidEuropa, potrivit news.ro.
UPDATE. Profi Rom Food, anunţă intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare în urma tranzacţiei prin care Ahold Delhaize a achiziţionat compania de la MidEuropa, unul dintre principalii actori de private equity din Europa.
Tranzacţia în valoare de 1.3 miliarde de euro este condiţionată de obţinerea aprobărilor necesare din partea organismelor de reglementare.
Acesta este un moment extraordinar pentru Profi, care a devenit unul dintre retailerii cu cea mai rapidă creştere din România. Suntem acum unul dintre liderii segmentului de supermarketuri şi magazine de proximitate şi acest lucru nu se putea face fără efortul conjugat al celor peste 28.000 de angajaţi, fără inspiraţia echipei de management şi fără sprijinul constant al partenerilor noştri. Datorita sprijinului MidEuropa, prin expertiza nepreţuită în domeniu, dar şi prin întelegerea profundă a pieţei în care activăm, am construit o afacere centrată pe nevoile clienţilor, angajaţilor şi comunităţii noastre” a declarat Gaëtan Pacton, CEO Profi.
Cu peste 1.650 de magazine proprii şi Partener prezente în peste 800 localităţi urbane şi rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO şi PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale reţelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,3 milioane de clienţi care îşi fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. „Pentru Profi, această tranzacţie semnifică trecerea într-o nouă etapă de dezvoltare, în care ne vom putea folosi expertiza şi structura logistică, valorizând reţeaua extinsă de clienţi şi loialitatea acestora faţă de brandul nostru. Îi asigurăm pe angajaţii şi partenerii noştri că experienţa şi sprijinul lor vor fi în continuare esenţiale pentru buna funcţionare a afacerii. Suntem pregătiţi pentru o nouă etapă de creştere şi pornim cu optimism la acest nou drum. Avem în plan să ne dezvoltăm capacităţile digitale dar şi să ne diversificăm permanent oferta de bunuri şi servicii de calitate, în beneficiul consumatorilor români”, a adăugat Gaëtan.