ULUITOR! IMAGINILE cu banda „Fast & Furious” de România, cei mai tari spărgători de camioane din mers, au devenit virale pe YouTube!

Posted on Mar 19 2014 - 9:03am by petre

La sfârșitul anului trecut, membrii celei mai tari bande de jefuitori din camioane din România, alcătuită din 15 persoane, au primit condamnări aspre din partea Tribunalului București (cea mai mare de 12 ani şi jumătate de închisoare), deciziile nefiind definitive. Furt din camioane din mers

Mai multe luni hoţii au fost monitorizaţi de procurorii DIICOT, inclusiv din elicopter, de unde au fost luate imagini senzaționale cu modul de operare al bandei. Anchetatorii au stabilit că această nucleul grupării de criminalitate organizată este format din Santer Porumbiţă, zis Piticu, Adrian Porumbiţă , zis Vidis sau Murfi, Pintea Badea (fost Porumbiţă), Florin Marian Hărcău, Remus Curcă, Remus Măcelaru, zis Şobolanu, Florin Năstase, zis Fian, Dănuţ Ion, zis Dan Jeg, Aurel Marius Mate, zis Bombă sau Aurică, Nicolae Dobre, zis Nicu.

Aceştia sunt acuzaţi că au constituit un grup criminal specializat în comiterea de infracţiuni grave, respectiv infracţiuni de furt cu consecinţe deosebit de grave, comise în formă continuată, asupra autocamioanelor TIR, aflate în timpul mersului, pe rutele de transport internaţional, drumuri europene, cu precădere pe raza judeţelor Ilfov, Argeş, Vâlcea, Alba, Sibiu şi Hunedoara. La acest grup au aderat şi au sprijinit activitatea şi alţi participanţi, ce se implică activ în depozitarea, transportul şi valorificarea bunurilor sustrase, identificaţi în persoana lui Muslem Wissam, zis Robert Arabu, Ionel Nedea zis Nas, Florina Muslem, Ioan Viorel Iosif, zis Grasu şi Dorin Cristian Costache.

Jafurile de pe şosea

Din cercetări a rezultat că reţeaua infracţională avea următorul “modus operandi”: la comiterea infracţiunilor de furt participă în mod direct şi efectiv Santer Porumbiţă, Adrian Porumbiţă, Pintea Badea (fost Porumbiţă), Florin Marian Hărcău, Remus Curcă, Remus Măcelaru, Florin Năstase, Dănuţ Ion, Aurel Marius Mate şi Nicolae Dobre. Astfel, cel care realizează efectiv urcarea pe capotă, abordajul autocamionului, tăierea sigiliilor şi/sau forţarea uşilor din spate ale vagonului TIR în timpul mersului este Florin Marian Hărcău, acesta aflându-se totdeauna pe locul din dreapta faţă din autoturismul condus cu luminile stinse de către Adrian Porumbiţă, şi fiind ţinut în hamuri special confecţionate de către Remus Măcelaru sau Nicolae Dobre, aceştia fiind şi cei care coordonează întreaga operaţiune de apropiere de TIR şi de urcare şi coborâre a lui Florin Marian Hărcău.

sursa: IGPR, DIICOT, www.mediafax. ro, www.evz. ro

Comments

comments

About the Author