Cu trenul, direct pe plajă! Au pornit trenurile Soarelui – cât costă o călătorie cu trenul până pe Litoralul românesc

Posted on iun. 15 2024 - 5:00pm by petre

Din 14/15 iunie 2024, toate trenurile duc la Marea Neagră. CFR Călători dă startul programului estival de transport „Trenurile Soarelui”. Turiștii vor avea la dispoziție 30 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de la Marea Neagră și cu Delta Dunării până la data de 7/8 septembrie 2024.

Toate regiunile ţării vor fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc, CFR Călători oferind tuturor posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timișoara Nord, Reșița Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Suceava, Iași, Galați, Buzău, fie prin asigurarea unei conexiuni rapide din București Nord prin intermediul trenurilor care circulă într-un orar cadențat (la 1-2 ore) pe ruta București Nord – Constanța și retur. Astfel, timp de trei luni,

  • 30 de trenuri directe (15 dus/15 întors, inclusiv ramurile aferente), din care 14 trenuri (7 dus/7 întors) au ca destinație/plecare Mangalia.
  • 36 de trenuri (18 dus/18 întors) vor asigura legătura Capitalei cu litoralul și retur: 15 perechi din București Nord (din care 9 perechi trec și prin București Băneasa), 2 perechi numai din București Băneasa și 1 pereche din București Obor.
  • Pentru călătoria spre Delta Dunării, din 15 iunie 2024, trenurile IR 1981/ R 8653 și R 8656/ IR 1982 vor asigura zilnic legătura directă București Nord – Tulcea Oraș și retur pe întreaga durată a sezonului. De asemenea, în Medgidia va fi asigurată zilnic conexiunea spre Tulcea Oraș și retur cu trenuri dinspre Capitală sau Constanța.

La fel, compania privată Astra Trans Carpatic a lansat cursa directă Arad-Timișoara- București-Constanța.

Ca să vă faceți o ideee despre cât durează și cât costă o călătorie între Timișoara și Mangalia cu CFR, sau între Timișoara și Constanța cu Astra Trans Carpatic, iată o simulate:

 

Trenul CFR IRN 1992pleacă din stația Timișoara Nord la ora 17:51 și sosesc la Mangalia la ora  09:28 după o călătorie de 
793 km care durează 15 ore 37 min

CFR nu are pe această rută vagoane cu scaune ci doar vagoane cușetă

Un loc în cușetă 6 paturi costă 201,55 Lei
Un loc în vagon de dormit la cușetă cu 2 paturi costă 339,15 Lei
Un loc la vagon de dormit singur în cușetă costă  444,15 Lei

Trenul Astra Trans Carpatic IR 11504 pleacă din stațiaTimișoara Nord la ora  21:56 și ajunge la Constanța a doua zi la ora 10:31 după o călătorie de 758 km

Un bilet la Clasa a 2-a pe scaun costă 156,5 lei
Un bilet în cușetă 4 paturi costă 206 lei

Un bilet la vagon de dormit dormit la în cușetă cu  2 paturi costă 302,5

Un bilet la vagon de dormit dormit la în cușetă cu  2 paturi în regim single costă 377,5 lei

Un bilet la vagon de dormit dormit la în cușetă cu  2 paturi lux (cu baie proprie) costă 337,5 lei
Un bilet la vagon de dormit dormit la în cușetă cu  2 paturi lux în regim single  costă 447,5

 

 

Comments

comments

About the Author