Carrefour a deschis astazi, 25 Februarie 2016, cel de-al 19-lea supermarket din București, ajungand la un numar de 107 magazine in acest format.
Noul supermarket, Market Chilia Veche, își așteaptăclienții cu o echipăde profesioniști gata săofere o experiențăde cumpărături cât mai plăcută!
Modelul comercial se axeazăpe o gamăde aproximativ 5.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naționale. De asemenea, clientii pot gasi o sortimentatie bogata pe segmentele lactate- brânzeturi, băcănie, panificație și patiserie, legume-fructe, semi-preparate, macelarie, dar și produse internaționale și bio.
Gama de servicii a noului Market include:
Apel gratuit pentru clienții Carrefour care doresc săafle diferite informații legate de produsele, serviciile disponibile, precum și alte informații utile: TELVERDE 0800-0800-02, disponibil 24 de ore din 24, în fiecare zi a săptămânii;
Multiple modalități de plată: tichete de masă, card Carrefour MasterCard, reîncărcare electronicăprepay.
Magazinul Market este o nouăformăde comerț care se caracterizeazăprintr-o serie de atribute cu ajutorul cărora se diferențiazăde hipermarket:
rapiditate la case: întrucât cumpărăturile din supermarket sunt în principal axate pe produse de bază, alimentare, coșul fiind mai mic, rapiditatea trebuie săfie un atuu. Înplus, ne angajăm săfie un maxim de 3 clienți la o casă, prin deschiderea unei case suplimentare, dacăeste cazul.
prospețime și calitate: toate produsele alimentare sunt atent verificate printr-un sistem de control sanitar-veterinar și calitativ, astfel încât clienții Carrefour săgăseascăzilnic produse de calitate și foarte proaspete. Înacest sens, Market schimbăsau ramburseazăîn 7 zile suma platităpentru un produs dacăacesta nu satisface deplin așteptarea clientului, din punct de vedere calitativ. „Satisfacție sau rambursare!„.
produse Marca Proprie Carrefour. “Economisești și ai și calitate!„: Market oferăîn gama sa peste 1.000 de produse marcăproprie Carrefour, la un preț cu minimum 20% mai mic fațăde prețul mărcilor naționale, la aceeași calitate.
aproape de casă: este primul atribut care diferențiazăsupermarketul de hipermarket. Supermarketul trebuie sădevinăun vecin de încredere, unde gasești zilnic, tot ce ai nevoie.
produse bio și dietetice: Market include în gamăși produse speciale pentru sănătatea clienților săi.
fructe și legume: Tot la același nivel, gama de produse include și o varietate de fructe și legume, majoritar din România, de o calitate impecabilăși de o prospețime controlatăzilnic de către echipele care se ocupăde controlul calității.
profesionalismul echipelor: Noul supermarket funcționeazăcu o echipăde profesioniști, bine formați, care vor răspunde cu promptitudine solicitărilor clienților, zilnic.