eMag, cel mai mare retailer online de pe piața locală, va organiza Black Friday pe 21 noiembrie, cu o saptămânămai devreme decât data oficială, care nu a fost respectatănici anul trecut de marii jucători din retail.
„Va fi cel mai mare Black Friday de pânăacum”, a declarat Iulian Stanciu, CEO și acționar al eMag. Antreprenorul estimeazăvânzări de 150 mil.lei în aceastăediție a Black Friday, cu 50% mai mult fațăde 2013. „Circa 450.000 de produse vor fi vândute. Reducerile totale însumează75 mil.lei fațăde prețul inițial. 150 de camioane vor fi folosite. Livrarea durează6 zile”.
„Înspatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori și investiții mari în infrastructura logisticăși IT„, a mai spus Iulian Stanciu.
Pentru pregătirea Black Friday 2014, eMAG a investit 5 milioane lei în servere și 2 milioane de lei în platforma online. Îndepozit, produsele din oferta Black Friday ocupă10.000 de metri pătrați, conform informațiilor furnizate de companie.
sursa: Ziarul Financiar