Sorin Ionescu: sub mandatul lui Sorin Grindeanu s-au semnat cele mai multe contracte de execuție!

Posted on nov. 11 2022 - 3:01am by petre

Invitat, joi seara, talk-show-ul „De partea binelui” moderat de jurnalistul Petre Irimuș la Televiziunea Nouă, Tele 9 TV, subprefectul județului Timiș, Sorin Ionescu, a făcut o radiografie a stadiului investițiilor în infrastructură demarate și în curs de realizare în județul Timiș și în vestul țării.

„E suficient să faceți o scurtă comparație între activitatea actualului ministru al transportului și activitatea celorlalți miniștri ai transporturilor și o să vedeți că sub mandatul lui Sorin Grindeanu s-au semnat cele mai multe contracte de execuție. În acest moment, Ministerul Transporturilor este cel mai dinamic minister în atragerea de fonduri europene și în cheltuirea banilor europeni.
Sigur, mulți mă întreabă: „Sorin Grindeanu s-a dus la București…” Să știți că din cele șapte zile în care Sorin Grindeanu se gândește la toate problemele țării, o mare parte din timp se gândește și la problemele locale pentru că are o dublă expertiză. Pe de o parte, să nu uităm că a fost viceprimar (al Timișoarei n.n), deci cunoaște foarte bine specificul orașului, apoi să nu uităm că a fost președinte al Consiliului Județean, așa că are cunoștință și despre problemele specifice județului și, până la urmă, indiferent de funcțiile pe care le deții la un moment dat, te întorci acasă și e foarte important ca ceea ce ai făcut și pentru acasă să fie extrem de vizibil.” a spus profesorul Sorin Ionescu.

De aceea, proiectele pe cele pe cele patru tipuri de infrastructură, e vorba de infrastructura feroviară, infrastructura rutieră, aeriană și infrastructura navală sunt extrem de importante.
Diferența de optică este extrem de importantă: dacă până acum, 99% dintre dezbaterile celor de la Ministerul Transporturilor erau referitoare doar la infrastructura rutieră, practic neglijând total celelalte tipuri de infrastructură, în momentul de față investițiile se fac pe toate cele patru direcții și vă dau un exemplu să vedeți unde ne-a adus această neglijare de către unii oficiali ani de zile a infrastructurii feroviare. Dacă în 1990 plecai din Timișoara cu Rapidul 16 la ora 6:05, la 13:,00 erai în gara de Nord din București. Acum faci 10 ore! Practic vorbim nu de o menținere, vorbim despre un regres, ori calea ferată în acest moment are nevoie de investiții majore, mai ales că până la urmă infrastructura feroviară este cea mai prietenoasă cu mediul, este cea mai puțin poluantă și e și cel mai elegant mijloc de transport” a mai arătat subprefectul județului Timiș, Sorin Ionescu.

Comments

comments

About the Author