Cazul incredibil al tramvaiului fantomă, fără vatman, care a circulat trei stații, a lovit două mașini și un alt tramvai, poate avea consecințe grave pentrula Timișoara

Posted on iul. 17 2019 - 6:31pm by petre

În urma unui incident stupefiant petrecut recent la Timișoara, orașul ar putea rămâne fără cea mai mare parte a parcului de tramvaie.

Pietonii și șoferii au putut vedea, nu de mult, cum un tramvai fără vatman trece prin stații fără să oprească, lovind două mașini și un alt tramvai.

Cum a fost posibil? Potrivit STPT, garnitura de pe linia 4 se afla pe strada Brediceanu când a survenit o pană de alimentare cu energie electrică.

Atât pasagerii (ce noroc!) cât și vătmănița au coborât, dar, în timp ce femeia care trebuia sa conducă tramvaiul era jos, s-a reluat alimentarea cu energie.

Deși nu ar fi trebuit să se întâmple asta, garnitura a pornit singură în direcția Balta Verde. Este un miracol că cele două vagoane fantomă au trecut prin intersecția cu bulevardul Circumvalațiunii fără să provoace o nenorocire, doar două mașini fiind acroșate. Tramvaiul și-a continuat cursa necontrolată pe Calea Bogdăneștilor și a lovit violent din spate o altă garnitură, de pe linia 7, care se afla în stația de la Balta Verde.

Se pare că evenimentul s-a soldat cu rănirea a cel puțin două persoane, vătmănița celui de-al doilea tramvai, cel lovit din spate, și un calător din același tramvai.

 

Poliția a deschis o anchetă în acest caz.

 

Protecția Consumatorilor a deschis o investigație.

Printre aspectele evidențiate a reieșit că CRPC are în lucru o investigație privind tramvaiele vechi care circulă la Timișoara, comisarul șef Susanu având suspiciunea că aceste vehicule ar circula ilegal.=”344″ autoplay=”no”]

Dacă bănuielile celor de la CRPC se dovedesc cu probe, există posibilitatea ca inspectorii să dispună ca măsură oprirea din circulație a garnituirlor vechi, astfel că Timișoara va rămâne doar cu cele câteva tramvaie Armonia modificate, total insuficiente ca număr pentru a realiza transportul public.

Comments

comments

About the Author