SĂƒptămâna viitoare, în 11-12 mai, la Biblioteca CentralăUnivesitară„Eugen Todoran„, are loc cea de-a șasea ediție a singurei conferințe regionale de comunicare, Conferința PRbeta. Tema din acest an, „PReviziuni„, pune accent pe tendițele din domeniu, specialiștii prezentând metode eficiente de promovare bazate pe tehnici actuale, exemple de bune practici și strategii creative. Toate acestea vor abordate în cele patru secțiuni ale Conferinței: Conținut de calitate, Comunicare culturală, CSR cu studii de caz prezentate de branduri de renume și de PRbeta Agency, Studii de Caz și Debate, dar și în cadrul celor șase workshop-uri.
Înprima zi vor susține prezentări Cristian Lupșa (Redactor Șef la Decât o Revistă), Anca Nuță(Identity & Communication Director la UniCredit), Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer la Leo Burnett Group România), Ovidiu Eftimie (blogger și redactor coordonator la Times New Roman). Încea de-a doua vor susține prezentări Cătălin Anchidin (Specialist în comunicare a industriilor creative), Vlad Tăușance (Director Artistic la Fundația Baia Mare 2021), Cristian Radu (Director Executiv Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu) și Lucian Mircu (Co-organizator Ceau, Cinema!) Studiile de caz din cea de-a treia secțiune vor fi prezentate de Orange, McDonald`s, Danone și PRbeta. La dezbatere vor participa: Mugur Pătrașcu (Managing Director Screen Native), Monica Jitariuc (Managing Partner MSLGroup The Practice), Cristian Manafu (Event Planner, Social Media Trainer & Consultant, Blogger și Laura Pătruț (Membru în Comitetul Director al Colegiului Psihologilor din România).
Cea de-a doua zi este dedicatăworkshop-urilor: Comunicarea în Social Media, susținut de Alex Ciucă, Comunicarea de brand și produs, susținut de Claudia Tocilă, PR clasic în comunicarea modernă, susținut de Oana Bulexa, Comunicarea evenimentelor culturale, susținut de Oltea Zambori, Campaniile de PR – de la brief la rezultate, susținut de Crenguța Roșu și Empatia în relația cu presa și bloggerii, susținut de  Ruxandra Predescu.
Prețul unui bilet la Conferințăeste de 230 lei+TVA, iar prețul unui workshop este de 99 lei+TVA. Pentru a susține educația tinerilor, studenții beneficiazăde un discount de 50% la achiziționarea biletelor pentru Conferință. ÃŽnscrierile se fac online, atât pentru Conferință, cât și pentru Workshop-uri, pe site-ul www.prbeta.ro/conferences.
Parteneri media: IQads, SMARK.ro, PR România, Business News, Marketing 2.0, Ctrl-D, Revista Altfel, altRadio, TION, PFC, 24 FUN.
Parteneri: Danone, Orange, UniCredit Bank, McDonalds, Aqua Carpatica, Sâmburești, Fornetti, Autonom Rent-a-Car.
PRbeta este agenția timișoreanăde relații publice și organizare de eveniment, formatădintr-o echipătînără, la curent cu tot ce se întâmplăpe piața naționalăși internațională.
PRbeta a apărut în luna mai, 2011, odatăcu prima ediție a Conferinței Regionale de Comunicare, desfășuratăla Timișoara. Toate evenimentele noastre (Conferința Regionalăde Comunicare, PRbeta Talks, Workshop-urile PRbeta și Timișoara Brands Tour) s-au bucurat de implicarea companiilor în buna desfășurare a activităților, acestea reunindu-se acum sub umbrela PRbeta Agency, care oferăservicii complete de relații publice și comunicare.