O parte dintre spațiile în care funcționau anterior magazine Leonardo – rețea aflatăîn faliment începând cu acest an – au fost preluate de o nouăcompanie care vine cu un brand, cu un logo și cu un design de magazin similare cu ale celui care a fost timp de aproape douădecenii liderul pieței locale de încălÂțăminte.
Compania Leonardo SRL din județul Bihor, controlatăde antreprenorul Florin Panea, care opera retailerul de încălțăminte cu același nume, a intrat în faliment în urmăcu câteva luni, la patru ani și jumătate dupăce și-a cerut insolvența.
Lanțul de magazine Leonardo, fondat în 1994 de antreprenorul român, a fost liderul pieței de profil încăde la înființare pânăîn 2013, când locul său a fost luat de germanii de la Deichmann. Înperioada de boom LeoÂnarÂdo ajunsese la peste 200 de magazine în România și în țările vecine și la afaceri de peste 500 de milioane de lei. Anul trecut afacerile au coborât la sub 100 mil. lei.
Deși acționarii noii companii – Leonardo Shoes Market – care opereazădeja 28 de magazine sunt un antreprenor din nordul țării – Dorel Berende – și un SRL – Leonardo Trading SRL – despre care nu existădate, sediul este același cu al companiei intrate în faliment. Mai mult, administrator este Florin Panea.
sursa: Ziarul Financiar – zf.ro