Duminică, s-a terminat definitiv una dintre poveștile de succes ale retail-ului în Timișoara, odatăcu închiderea definitivăa ultimului magazin Real.
La ora 12 fix, ultimul client a părăsit supermarketul Real Nord din Calea Aradului, apoi obloanele metalice au coborât.
Urmeazăo perioadăde remodelare, iar în data de 10 aprilie, în aceeași locație se va deschide cea de-a treia unitate Auchan din Timișoara, dupămagazinele de la Mall și din Calea Șagului (fostul REal Sud).
Rămâne totuși de văzut dacă, din poziția dominantăpe care o va ocupa pe piața timișană, grupul Auchan nu va „scăpa„ prețurile spre creștere…
La 12 septembrie 2013, a fost finalizata tranzactia Auchan-Real vizând achizitia a 20 de hipermarketuri Real in România, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre Grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei din România la sfârsitul lunii iulie.
„Este un moment de mare semnificatie in viata si istoria Auchan România! Convergenta celor doua companii este o oportunitate extraordinara care ne va permite sa ne consolidam si sa cream valoare pentru toti: pentru clienti, prin sustinerea puterii lor de cumparare, pentru angajati, prin crearea de locuri de munca si dezvoltare profesionala, pentru furnizori si pentru producatorii români, printr-o prezenta larga de distributie pe intreg teritoriul tarii dar si pentru comunitate, in calitate de companie responsabila.
Calendarul nostru este unul ambitios, dorim sa realizam convergenta celor 20 de magazine si trecerea sub marca si comertul Auchan in mai putin de un an. Prioritatile noastre, in aceasta perioada, sunt: integrarea celor 5000 de noi colaboratori, oferind fiecarui colaborator sansa la reusita, cucerirea si fidelizarea de noi clienti, propunându-le un comert bazat pe discountul generalizat, cu o gama vasta si pertinenta de produse de calitate ieftine si la cele mai mici preturi si construirea unei companii lider si responsabile.„ a declarat Patrick Espasa, Director General Auchan România
Auchan România, in noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vânzare de 252.000 m2, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din România si a doua retea de comert, ca suprafata totala de vânzare la nivel national.