Se cautămembri pentru Consiliul de Administrație al SC Piețe SA Timișoara

Posted on feb. 25 2014 - 8:46pm by petre

Consiliul Local al Municipiului Timișoara organizeazăla sediul Primăriei Municipiului Timișoara din b-dul C.D. Loga nr. 1 – evaluarea/selecția prealabilăîn vederea desemnării  membrilor Consiliului de administrație la SC PIEÅ¢E SA Timișoara

Evaluarea/selecția prealabilăse organizeazăîn condițiile respectării prevederilor O.U.G.nr.109/30.11.2011- privind guvernanța corporativăa întreprinderilor publice, ale Legii administrațieipublice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Hotărârilor CLMT. aplicabile.piata 3

Procedura de evaluare/selecție prealabilăcuprinde douăetape:
– Etapa I – selecția dosarelor ;
– Etapa II – interviu, pentru candidații declarați „admis„ dupăetapa I.

Criteriile de selecție sunt :
1. îndeplinirea condițiilor de participare, dovedite prin conținutul dosarului de participare ;
2. abilitățile de comunicare ;
3. motivația candidatului;
4. capacitatea managerială.

Condiții de participare:
– cunoașterea limbii române scris și vorbit;
– experiențăîn administrarea/managementului unor întreprinderi publice profitabile sau a  unor societăți comerciale profitabile din domeniul de activitate al societății comerciale;
– studii superioare de lungădurată  absolvite cu diploma;
– domiciliul stabil/rezidenta în România;
– capacitate deplinăde exercițiu;
– nu intrăsub incidența art. 6 și art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanța corporativăa întreprinderilor publice:

Dosarul de participare trebuie săconținăobligatoriu:

Curriculum Vitae  (model european conform H.G. 1021/2004) ;
Cazier judiciar;
Copii legalizate dupăacte de studii (pentru cei care au finalizat studiile în străinătate este necesarădovada echivalării studiilor eliberatăde Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului – Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor);
Copie act identitate;
Copie carnet de muncă/documente doveditoare;
Dovada numirii în calitate de administrator/manager (unde este cazul);
Copie a Bilanțului (certificat de DGFP competenta) referitor la exercițiile financiare cu profit în care agentul a fost administrat/ manageriat de către candidat (unde este cazul);
Adeverința care săateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberatăcu cel mult 2 luni anterior depunerii candidaturii, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința va conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul SĂƒnătății Publice;
Declarație-notariala pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma ca nu se aflăîntr-una  din situațiile prevăzute la art. 6 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativăa întreprinderilor publice ori ca nu a suferit o condamnare pentru o infracțiune legatăde conduita profesională;
Declarație – notariala pe proprie răspundere care sa confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale in scopul procedurii de recrutare si selecție, precum și de a se putea verifica informațiile furnizate;
Proiect al unui plan de administrare care săconținăo propunere de strategie de administrare a societatii pentru care se aplică(maxim 2 pagini). Proiectul planului de administrare va fi considerat oferta tehnica, in conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgenta a Guvernului României nr. 109/2011.

Scrisoare de intenție;
Scrisoare de recomandare (opțional).

Candidatii reprezentantului autoritatii tutelare vor prezenta documentele originale la solicitarea secretarului comisiei.

Candidaturile si documentele solicitate se vor depune în termen de 15 zile de la data publicării anunțului, la sediul Primăriei Municipiului Timisoara, aflat în Bb-dul C.D.Loga nr.1, în plic închis și sigilat. Candidații vor primi un număr de înregistrare și data depunerii candidaturii. Plicul va avea menționat “Candidatura pentru funcția de membru în Consiliul de Administrație al SC AQUATIM SA Timisoara,  precum și numele, prenumele și domiciliul candidatului. Rezultatul selecției dosarelor se va publica în termen de 5 zile lucrătoare de la data limităde depunere a acestora pe site-ul: www.primariatm.ro.

Candidații declarați admiși la etapa de selecție a dosarelor vor fi evaluați în cadrul unui interviu, data, ora și locul desfășurării interviului urmând săfie anunțate telefonic.

Comments

comments

About the Author