Pepsi lanseazăîn ediție limitatăde varăPepsi Ginga, noua bauturăcu gust unic, surprinzător, și aromăde citrice, inspiratădin cultura și aromele exotice ale Braziliei.
Cu un design nou, în culori vibrante, Pepsi Ginga aduce în România atmosfera de carnaval, continuând seria experiențelor braziliene deschisăodatăcu lansarea platformei globale Pepsi Footbal și a videoclipului interactiv filmat pe străzile din Rio de Janeiro.
“Pepsi are o adevaratătradiție a campaniilor cu origini în cultura pop, așa cum este și aceastăcelebrare de inspirație brazilianăa fotbalului și artei urbane. Ne bucurăm căle putem oferi și consumatorilor români noua aromăGinga, prima ediție limitatăPepsi lansatăîn România dupăanul 2007„, declarăAdriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România.
Ediția limitatăPepsi Ginga este disponibilăîn variantele 0.33l, 0.5l și 1.25l și se va găsi pe piațăîn aceastăvară.