Mașini ale clienților capcanate în parcările LIDL – iată ce a pățit un bătrân cu dizabilități

Posted on feb. 22 2019 - 7:45pm by petre

Zeci de persoane la Timișora și probabil sute în toată țara și-au găsit mașinile cu roțile blocate în parcările magazinelor LIDL, pentru deblocare fiind obligate de o firmă să plătească 100 de lei, chiar dacă oamenii au făcut cumpărături în magazin și sunt clienți fideli ai rețelei.

Problema e că, deși LIDL susține că e vorba despre parcări private și că se aplică regulamentele lor proprii, la intrarea în majoritatea parcărilor nu există semne sau avertismente care să anunțe șoferii că au intrat într-o parcare privată și că sunt obligați să respecte nu știm ce regulamente. Așa că un șofer care intră în parcare nu este avertizat despre faptul că ar fi o parcare privată. E adevărat că pe câțiva stâlpi din parcare există semne și unele panouri de avertizare, dar sunt zeci de locuri de parcare în care nu există aceste semne în aceeași parcare. Așa că un șofer care intră în parcare și parchează pe unul dintre majoritatea locurilor de parcare pe care nu sunt indicatoare nu are de unde să știe că se află într-o parcare privată și că trebuie să respecte niște regulamente și nici că e pândit de unii care abia așteaptă să blocheze mașina și să îl deposedeze prin constrângere de 100 de lei.

Normal și civilizat ar fi ca LIDL să informeze prin panouri VIZIBILE că intră pe o parcare privată și că trebuie să se supună regulilor magazinului și, mai ales, în cazul unor încălcări accidentale ale acestor reguli să informeze și să avertizeze clientul respectiv: ”Srimate client, ați încălcat nu știu ce regulament, data viitoare vă blocăm roata și vă taxăm”.

Un bătrân de 80 de ani a trecut prin momente extrem de neplăcute în parcarea unui magazin Lidl din București. Mașina bătrânului ar fi fost blocată de reprezentații firmei de pază care nu au fost îndurați nici de rugămințile a două echipaje de poliție, informează Libertatea.roLidl masin Lidl Masina

„Bravo Lidl România, sunteți tari, astăzi la magazinul Lidl Apusului ați blocat roata unui bătrân de peste 80 de ani cu handicap locomotor pe motiv că nu a respectat regulamentul intern Lidl cu privire la parcarea autoturismelor. Bătrânul a parcat lângă spațiul special amenajat pentru persoane cu handicap fără a bloca accesul in magazin sau a circulației, a parcat in acel loc pentru că că spațiile pentru persoane cu handicap aveau accesul blocat cu lanțuri și piloni de plastic. Reprezentații firmei de pază SGG l-au văzut când a parcat, l-au lăsat sa între in magazin după care i-au blocat roata stânga față. La ieșire i-au solicitat sa plătească 100 RON taxa de deblocare. Pentru ca bătrânul nu a avut suficienți bani cei de la SGG au plecat deși bătrânul le-a explicat cu lacrimi in ochi ca nu are bani suficienți la el și că are programare la o clinică de cardiologie in Ghencea. Au venit doua echipaje de poliție care au așteptat aproape o oră pe cei de la SGG care au declarat ulterior foarte relaxați că este parcarea privată a Lidl și că bătrânul a parcat într-un loc interzis, că nu e problema lor că spațiile pentru persoane cu handicap sunt blocate cu lanț și că bătrânul trebuie sa plătească. Trei polițiști s-au umilit timp de aproape încă o ora in fața unui paznic de la SGG rugându-l sa deblocheze roata bătrânului. Într-un final pentru ca Poliția Română nu avea jurisdicție pe proprietatea Lidl și pentru că bătrânul se simțea rău am strâns noi cei revoltați 100 de lei pentru a debloca mașina omului. In tot acest timp șeful de magazin și încă o persoană din conducerea Lidl aflată in inspecție s-au hlizit in vitrina magazinului.
Încă odată bravo Lidl și îți doresc să faci tot atât profit câte cumpărături o sa mai fac eu de la voi.

LE: Am uitat să spun că bătrânul nu mai avea bani de amendă pentru că făcuse deja cumpărături, ironia sorții, tot la Lidl. Tot ironia sorții este că in loc de flexuri in ofertă era doar tzatziki, măsline și Mythos.”, a scrie un bucureștean, pe Facebook.

Postarea a fost share-uită în câteva ore de mii de oameni.

Lidl își cere scuze
Ne pare rău pentru incidentul petrecut în parcarea magazinului nostru din Bulevardul Uverturii, nr. 202-204.

Ne cerem scuze și vom lua măsuri imediate pentru remedierea acestei situații. Este un caz izolat și facem tot ce ne stă în putință să rămână așa.

Vom revizui procedurile interne și vom lua toate măsurile necesare pentru a îmbunătăți regulamentul căruia i se supun prestatorii de servicii care asigură serviciile de administrare a parcărilor magazinelor noastre. Astfel, ne vom asigura încă o dată că aceștia aplică regulamentul nu doar în literă, dar și în spiritul său.

Fiecare magazin este prevăzut și cu locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilități. Pentru informarea și confortul clienților noștri, parcările au un regulament afișat la vedere, pentru ca oricine să îl poată consulta. Mai mult, pentru a descuraja ocuparea acestora într-un mod abuziv de persoane cărora nu li se adresează, există în prezent acest sistem cu lanțuri de prindere, care poate fi înlăturat cu ușurință la nevoie. Am introdus această soluție tocmai ca urmare a sesizărilor repetate ale clienților noștri cu privire la faptul că, de multe ori, locurile sunt ocupate de cei cărora nu li se cuvin, iar clienții care au nevoie de ele nu le pot folosi.

Cu considerație,

Echipa Lidl

Comments

comments

About the Author