Cum se poate așa ceva? Iată ce face LIDL cu clienții din România

Posted on Aug 22 2017 - 1:58am by petre

Unul dintre cele mai mari lanțuri de retail de pe piața românească a cam deprins obiceiuri mai degrabă autohtone decât nemtești, deși provine din Germania.

Vorbim despre LIDL care, de un timp, de două ori pe pe săptămână, își așteaptă clienții cu rafturi gol-goluțe, deși în UE nu prea e criză de nimic.

Despre ce e vorba? Ei bine, politica lanțului german este de a promova, periodic, cu intrare luni și joi, a unor produse încadrate la sortimentul in & out (produse speciale care apar doar periodic în magazinele Lidl).

Astfel, potrivit reclamelor afișate și distribuite masiv de LIDL, anumite produse sunt disponibile, de exemplu, până miercuri, inclusiv, sau până duminică, tot inclusiv, urmând ca de joi, respectiv luni, să intre în vânzare alte produse in & out.

La început, chiar așa se întâmpla, dacă citeai reclama LIDL si vedeai, tot ca exemplu, ca produsul X se găsește la un anumit preț până duminică, păi duminică seara, cu o oră înainte de a se închide magazinul, găseai produsul (dacă nu se epuiza stocul), pe raft, la prețul din reclamă.

Pe atunci, angajații LIDL se apucau de pregătirea magazinului pentru promoția de a doua zi doar seara, aproape de ora închiderii, fără a deranja clienții.

În ultima perioada, însă, clienții din zilele de miercuri și duminică ai LIDL sunt, după prânz, tratați cu dispreț. Angajații, ca să poată pleca devreme acasă probabil (sau, poate, pentru ca lanțul să nu le plătească ore suplimentare) încep după-amiază devreme pregătirea magazinului pentru a doua zi, astfel că mare parte din rafturi este goală, ore întregi. Așa că, dacă cumva vrei să cumperi un produs din ofertă duminică, pentru că așa scrie în reclamă, că e disponibil până duminică, nu mai găsești decât rafturi golite…Lidl 3

Dacă acest fenomen este o politică generală a lanțului german în România, atunci reclamele pe care face LIDL sunt eronate și au darul de a prosti clienții. De ce nu scrieți, stimați domni și doamne de la LIDL, în reclame că anumite promoții sunt valabile până duminică sau până miercuri la ora 14, nu pur și simplu până duminică sau miercuri, ca să nu induceți în eroare clienții care vizitează magazinele LIDL după-amiază? Mai mult, ar trebui să atenționați clienții că două zile pe săptămână multe rafturi ale magazinului sunt goale. Așa, ca oamenii să stea acasă sau, mai bine, să facă cumpărături în alte magazine.Lidl 6

Pentru că cei care vă trec pragul magazinelor vă respectă și fac cumpărături la LIDL, are trebui, credem, să îi respectați și dumneavoastră.Lidl (2)

Comments

comments

About the Author