„Vrem sămergem și în eșalonul superior de pe piațăși săatacăm segmentul de top. Companiile nu vor utiliza brandul «T-Mobile» și nici «T-Home». Noul nume va conține «T», acest lucru este sigur“, a declarat germanul Nikolai Beckers, directorul executiv al Cosmote și Romtelecom.
Gigantul german Deutsche Telekom (DT) își va pune în premierăîn joc pe piața din România puterea și prestigiul atunci când în toamnăCosmote și Romtelecom, operatorii care formeazăcel mai mare grup de comunicații de pe piață, vor realiza cea mai complexăoperațiune de rebranding din industria de telecom locală, când vor trece la brandul „T“ și își vor relansa și pachetele de servicii. „Vom face într-adevăr rebrandingul. Nu vom folosi brandul T-Mobile – care existădoar pe piețele unde Deutsche Telekom are doar operațiuni de telefonie mobilă. Nu vom utiliza nici brandul T-Home care în prezent cred cămai este utilizat doar în FYROM (Macedonia). Noul nume va conține «T», acest lucru este sigur“, a declarat într-un interviu exclusiv pentru ZF Nikolai Beckers, directorul executiv al celor doi operatori, aducând astfel primele informații oficiale deÂspre acest proces.
„Noi credem căîn septembrie, cel târziu în octombrie, vom avea pregătit un pachet de servicii cu adevărat superior, care va include conținut, platforma de acces și livrare a serviciilor.“
Echipa de conducere a Cosmote și RomÂtelecom lucreazăîn prezent la noile oferte comerciale, care vor viza atât segÂmenÂÂtul de clienți mass-market, care este foarte atent la prețuri, cât și segmentul de clienți „premium“ – unde competiția s-a dus pânăacum în principal între liderii pieței de telefonie mobilăOrange și Vodafone.
Grupul va tulbura „liniștea“ Orange și Vodafone și pe segmentul de business, unde brandul și „puterea“ grupului Deutsche Telekom vor fi aduse în prim-plan. „Când vine vorba de clienții de business, rebrandingul chiar va face diferența pentru căpe acest segment vrem săpunem în spatele ofertelor de pachete de servicii conexiunile internaționale, și întreaga putere și calitate ale Deutsche Telekom“, afirmăBeckers.
Deutsche Telekom, Orange și Vodafone – trei dintre cele mai puternice grupuri europene de telecom – nu se mai ciocnesc pe nicio altăpiațădin UE sub brandurile proprii așa cum o vor face din toamnăîn România. ÎnMarea Britanie, de exemplu, cele trei grupuri sunt prezente, însăOrange și DT acționeazăsub brandul Everything Everywhere. De asemenea, în Polonia sunt prezenți și Orange și T-Mobile, dar nu și Vodafone, care acționeazădoar printr-un parteneriat cu operatorul Polkomtel.
sursa: Ziarul Financiar zf. ro