Conferința PRbeta 2016, un succes prevăzut

Posted on mai 13 2016 - 1:08pm by petre

Cea de-a șasea ediție a Conferinței PRbeta a reunit specialiști din domeniul relațiilor publice, al comunicării, marketingului și publicității dintre care îi amintim pe Vlad Tăușance  (Director Artistic la Fundația Baia Mare 2021), Cătălin Anchidin (consultant PR și marketing în industrii creative), Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer la Leo Burnett Group România), Ovidiu Eftimie (blogger și redactor coordonator la Times New Roman), Cristian Manafu (Event Planner, Social Media Trainer & Consultant, Blogger) și Monica Jitariuc (managing Director MSLGroup The Practice).Conferința-PRbeta-2016

Ziua de 11 mai a fost dedicatăConferinței, unde s-a discutat despre tendițele din domeniul comunicării. Fiecare speaker a adus exemple din propria experiențăîmpărtășind cu cei prezenți metode eficiente de promovare bazate pe tehnici actuale, exemple de bune practici și strategii creative.  Principalele subiecte dezbătute în cadrul evenimentului au fost: provocarea de a crea conținut folosindu-ne de povești, transformarea industriilor creative, cum lucrurile nu trebuie săfie geniale pentru a fi apreciate, content marketing-ul care a înlocuit reclamele, devenind o cale fireascăde a te diferenția. S-a vorbit și despre faptul căinternetul nu este o instituție de cultură, despre diferența dintre un produs cultural și unul obișnuit, despre campanii creative și despre filosofia responsabilității sociale.

De asemenea, în cadrul secțiunii de CSR a fost prezentat un studiu de piațăcomparativ realizat de către PRbeta Agency. Potrivit acestuia, în 2016, 57% dintre companiile din vestul țării au apelat la o agenție de comunicare și 95,2% comunicăpe Facebook. Companiile au direcții de comunicare, dar nu au neapărat o strategie coerentăla nivel local. Acestea înțeleg căeste nevoie săcomunice, însănu alocăsuficiente resurse.

Cea de-a doua zi, 12 mai, a fost dedicatăworkshop-urilor: Comunicarea în Social Media, susținut de Alex Ciucă, Comunicarea de brand și produs, susținut de Claudia Tocilă, PR clasic în comunicarea modernă, susținut de Oana Bulexa, Comunicarea evenimentelor culturale, susținut de Oltea Zambori, Campaniile de PR – de la brief la rezultate, susținut de Crenguța Roșu și Empatia în relația cu presa și bloggerii, susținut de Ruxandra Predescu.

Cea de-a șaptea ediție a Conferinței PRbeta va avea loc în perioada 17-18 mai 2017. Încadrul evenimentului, PRbeta Agency a anunțat o premerăpentru România, organizarea unei conferințe regionale pentru comunicarea culturalăși management cultural, care va avea loc în 17 martie 2017.

Parteneri media: IQads, SMARK.ro, PR România, Business News, Marketing 2.0, Ctrl-D, Revista Altfel, altRadio, TION, PFC, 24 FUN.
Parteneri: Danone, Orange, UniCredit Bank, McDonald’s, Aqua Carpatica, Sâmburești, Fornetti, Autonom Rent-a-Car.

PRbeta este agenția timișoreanăde relații publice și organizare de eveniment, formatădintr-o echipătînără, la curent cu tot ce se întâmplăpe piața naționalăși internațională.

PRbeta a apărut în luna mai, 2011, odatăcu prima ediție a Conferinței Regionale de Comunicare, desfășuratăla Timișoara. Toate evenimentele noastre (Conferința Regionalăde Comunicare, PRbeta Talks, Workshop-urile PRbeta și Timișoara Brands Tour) s-au bucurat de implicarea companiilor în buna desfășurare a activităților, acestea reunindu-se acum sub umbrela PRbeta Agency, care oferăservicii complete de relații publice și comunicare.

Comments

comments

About the Author